Gå til innhold

Nettstudenter! Deltid eller fulltid med barn? (et eller flere)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner på BI nå og skal studere via nettskolen.

Jeg har tatt en fagskole på nett deltid iløpet av permisjonen med yngste og synes det gikk greit. Men BI vet jeg blir tyngre fagmessig.

I februar venter jeg nr 3. Jeg er kanskje naiv tenker jeg nå, men de to andre har sovet lenge og godt på dagtid det første halvåret og har derfor tenkt at det skal gå bra. Dessuten er jeg meget motivert og gleder meg til å ta fatt på dette. Så jeg har søkt fulltid første studietrinn.

Samtidig vurderer jeg å holde yngste på 1,5 hjemme et år til. Vi har hatt barnehageinnkjøring, men jeg har per i dag snakket med ledelsen og tatt han ut til og med neste uke pga kritikkverdig innkjøring. Da er tanken at vi skal ha "ny" innkjøring der forholdene skal være bedre.Men det har vært en utrygg og uhyggelig opplevelse for meg og han. Jeg kvier meg ved tanken på at han skal være under oppsyn av enkelte på den avdelingen til tross for noen kjente fjes og det faktum at de enda ikke har en pedleder på plass.

I sist nevnte tilfelle er det kanskje urealistisk med fulltid.. Han er jo en vilter kar på 1,5 år.Men jeg har kvelder og helger.. Uff, tankekaos!

Noen med erfaringer vedrørende dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...