Gå til innhold

Kan jeg si dette til min mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært ilag i 10 år,er gift og har barn.Men det er noe som skurrer med meg. jeg har en kjempe snill og trofast mann, likevel har jeg en lei tendens av å alltid ha en annen å drømme om. jeg er faktisk redd for at jeg skal bli vippet av pinnen og være utro en dag! men jeg vil jo ikke at det skal bli slutt heller. Hva er det som feiler meg,og kan jeg si det til ham uten å ødelegge forholdet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor i all verden skal du si dette? Det er jo bare slemt.

Skrevet

Nei, du er en idiot om du sier det. Hold det for deg selv og gjør det du kan for å ikke dyrke følelsene for andre.

Skrevet

Jeg håpte på at følelsene skal forsvinne hvis det ble snakket om.Plagsomt å være sånn.det må jo være noe gale en plass.

Skrevet

Nei, ikke si det. Det er lov å drømme om en annen i ny og ne, så lenge man ikke går videre fysisk.

Hvis du sier det, så er det mulig at forholdet vil forandre seg. Men det du som kjenner han og vet hvordan han er og vil reagerer.

Skrevet

det er helt normalt å blir betatt av andre, drømme om andre og t.o.m bli litt forelsket i andre når man er gift/har partner!! Det er en del av livet.

Det går som regel over;)

Det kan være noe som "mangler" i forholdet deres. Eller noe du savner. Som f.eks spenningen ved det å være nyforelsket. Når ting blir trygt og godt, når forelskelsen går over til dyp kjærlighet så kan man ta seg selv i å savne beruselsen et gryende forhold gir. Det er ikke alltid lett å tenke at man skal leve med denne ene mannen resten av livet og da er det lett å drømme om slike ting. "småforelske" seg i kompiser, kollegaer, postmannen, han som jom jobber på Bohus osv. Eller bare rett og slett en mann man finner opp selv og "koser" seg med i dagdrømmene.

Synes forøvrig ikke du skal fortelle dette til mannen din. Du kan heller prøve å oppdage mannen din på nytt! Snakk med hverandre og deres tanker og ønsker rundt forholdet. Det er viktig å jobbe med forholdet selv om man er godt gift. En giftering/forlovelsesring eller felles barn gir ingen garanti for at det skal være rosenrødt i alle sine dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...