Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #1 Skrevet 11. august 2011 Jeg skal være forlover neste sommer, langt borte hjemmefra. Jeg har prøvd å bli gravid i over ett år, men sliter med habituell abort (3 så langt). Er jeg en dårlig venninne/forlover hvis jeg blir gravid og får termin så nært bryllupet at jeg ikke kan delta? Litt usikker på om jeg kanskje burde ta en pause i prøvingen hvis det ikke klaffer veldig snart... Men så har det tatt så lang tid allerede at jeg sliter med å skulle gi slipp på noen prøveperioder...
Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #2 Skrevet 11. august 2011 Nei, ditt eget liv kommer alltid først.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #3 Skrevet 11. august 2011 Syns ikke du skal ta en pause i prøvinga, men jeg syns du skal si fra deg å være forlover om det er slik at du kanskje ikke kan komme til å delta i bryllupet. Å ha en forlover som ikke kommer i bryllupet er utrolig nedtur og jeg er sikker på at bruden vil forstå om du sier fra deg oppgaven. Hun vil nok være mer takknemlig over at du oppi alt også tar litt hensyn til henne. Lykke til med prøvingen:-)
Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #4 Skrevet 11. august 2011 Jeg syns du skal fortsette å prøve... Enig med hun første her; ditt liv kommer alltid først. Det er ikke sikkert du blir gravid. Så du trenger ikke å infomere bruden før du faktisk ER gravid ..... Lykke til med prøving, og som forlover!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #5 Skrevet 11. august 2011 Nese sommer er en evighet til. Se hva som skjer og gi beskjed når det nærmer seg. dere snakkes vel underveis?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #6 Skrevet 11. august 2011 Takk for gode svar. Godt poeng at jeg kan trekke meg fra forloverjobben hvis jeg ser det blir kræsj. Bruden vet forøvrig veldig godt om at vi prøver, så det vil kanskje ikke bli en veldig stor overraskelse. Men jeg kjenner jo også litt på det at dette er et bryllup jeg ekstremt gjerne skulle vært i. Er det noe praktisk problem om man tok sjansen på å dra, og ender opp med å føde i Sverige?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå