Gå til innhold

Der gikk slimproppen gitt, nå er jeg redd!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå har jeg gått med smerter i kroppen i flere dager og ventet på at det skulle skje noe nytt. Nå gikk slimproppen og jeg ble plutselig veldig redd! Er jeg klar for fødsel kanskje allerede i natt? Tenk om dette er dagen han skal komme? Termin på fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her håper jeg slimproppen går og fødsel starter snart. Forrige gang tok det 1,5 døgn fra slimproppen gikk til ungen var ute, riene startet rett etter slimproppen. Er du førstegangs? Det er bare å glede seg, en fødsel er stort sett alltid en flott opplevelse, uansett hvordan den forløper. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gikk også igår kveld og jeg ble liggende våken halve natta å kjenne etter og håpe på at riene skulle starte..men fortsatt INGENTING!! Blir en ny natt nå med spenning..leste på nettet idag at det kan ta opptil 3 uker fra den går til fødselen starter!? Noen som vet om det er vanlig at det tar så lang tid? Ble skikkelig skuffet..klarer ikke vente særlig lenger nå for jeg holder rett å slett på å bli gal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gikk i går kveld, med rester i natt og dag tidlig. Men ikke noe tegn til fødsel enda... Har også lest at d kan gå uker før fødsel setter igang, men også hørt fra andre flerangsfødende at d ofte går 1-2 døgn. Så vi får se! No mer aktivitet hos dere idag da jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min slimpropp gikk på onsdag.. og har hatt murringer i nesten 2 uker, men INGENTING skjer! Termin på mandag.. er virkelig klar for å få ut prinsessen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt murringer/vondt nederst i ryggen siden søndag... Torsdag gikk slimproppen, men fortsatt ikke tegn til fødsel her ;) Gleder meg til å treffe frøkna, så prøver å ikke tenke for mye på det jeg må gjennom først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...