Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #1 Skrevet 10. august 2011 alenemor til 2 små, klarer meg bra med dem og jobb, traff en mann for 5-6 mnd og vi hadde ett "blaff" av lidenskaplig forelskelse, og jeg har da blitt gravid... med hormonspiral!!!!! positiv test, såre pupper og kvalme... har ikke vært hos lege ennå men det jeg lurer på.... jeg vet ikke om jeg klarer et barn til alene... hvis jeg velger å ta det bort, burde jeg si noe til han? har han rett på å få vite dette? jeg vet han fortsatt er glad i meg og derfor prøver jeg å ikke ha så mye kontakt med han så ikke han skal bli unødig såra.... men det er jo hans også og fortjener kanskje en sjangs til å komme med sine meninger.... vet ikke helt hva jeg skal si til han, tenker mye på dette og det er godt å dele det med noen før jeg blir småsprø....
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #2 Skrevet 10. august 2011 Om du har tenkt å ta abort er det vel ingen vits i å si noe?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #3 Skrevet 11. august 2011 Vær da sikker på at han mener det motsatte av deg, ..enten du velger det ene eller det andre... OG dt er ditt valg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå