Gå til innhold

Sniker meg inn her jeg også :)


drømmebaby

Anbefalte innlegg

Jeg har enda ikke testet om jeg er gravid.. Skal gjøre det tirsdag 16. august - wish me GOOD luck!

Jeg er kjempe utålmodig og vil teste nååå. men hvis den blir negativ blir skuffelsen stor så venter til jeg har kommet over helga (da jeg egentlig skal ha uka), så resultatet viser det som er 100% sikkert.. eller 99% :P

 

Hvis det viser seg at jeg er gravid, er jeg I DAG 3+4 uker på vei :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Då henger eg meg på. Eg har også bare mistanker om at eg er gravid. Kjem til å ta en test imorgen, selv om eg venter tante rød til helgen. Eg krysser fingrene for at den er positiv, men forventer egentlig ikke at den slår ut enda. Beundrer deg hvis du klarer å vente helt til tirsdag:) Lykke til, krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva viste testen? Positiv? :)

 

Må bare bite tennene sammen og håpe på det beste - klarer det hvis jeg bare bestemmer meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var negativ som forventet. Har så mange graviditets-symptomer at eg føle meg ganske sikker. Får vente til helgen eg også og ta en ny test da. Har av andre årsaker også tatt en blodprøve hos legen, som eg får svar på imorgen. Legen sa at denne antakelig ikke ville slå ut, hvis ikke de andre testene eg har tatt slo ut. Så har ikke noen forventninger til svaret på blodprøven heller, selv om eg selvfølgelig har et håp om at svaret er ja, når jeg ringer legen imorgen for å høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff nei dette blir for dumt. NÅ fant jeg forumet: bli gravid. Trur det er der eg hører hjemme, flytter meg over dit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...