Gå til innhold

Noen som har emmaljunga nitro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan er denne på snø?

grus og ellers?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den kan være litt vanskelig å trille i litt dyp snø, men så lenge veien er måkket er den helt fin å trille på vinterstid. Jeg har nitroen med vendbart understell, så pleier å vende håndtaket til den andre siden så jeg får de store hjulene fremst. Da blir det kjempeenkelt å trille :)

Ellers er den lett å trille både på grus, asfalt og andre plasser. Jeg er hvertfall storfornøyd med vår vogn. Skal bare ha svinghjul på vognene mine heretter ;)

Skrevet

Har denne, og har hatt mange andre vogner. Bl.a. en solid Simo som liksom skal være dronningen av alle barnevogner.

Min erfaring er at _ingen_ vogner er god å trille på sørpe og nysnø. Og Nitroen er faktisk ikke noe særlige mye verre enn F.eks Simoen. Da har trehjulingene jeg har hatt vært verstingene. Jeg trodde de to små hjulene ville skape en del problemer her, men det gjorde de i grunnen ikke. På hardpakket snø er Nitroen like god som noen annen vogn.

Samme på løs grus, ingen vogner er god på det. På hardpakket grus er Nitroen grei å kjøre, men den kan riste noe mer enn en med fire store lufthjul. På gress er den mye den samme som andre vogner.

Jeg har generelt blitt positivt overrasket over Nitroen. Jeg var veldig skeptisk til mye av det du ramser opp, men den har klart seg bra, og er på flatt og hardt underlag som asfalt den beste vognen jeg noen gang har trillet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...