Gå til innhold

Noen lærere her i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere klare for jobb igjen? Kjenner jeg har begynt å snu tankene litt bort fra ferie og inn mot jobb nå! Har begynt litt med litt papirarbeid også.

Ekstra spent på denne høsten, har både 1.klassing og 8.klassing selv. Spennende med begge deler:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, for nå går jeg faktisk ut i permisjon! Det er jeg klar for. :-) Men synes det alltid er greit å begynne med et nytt skoleår, man er stort sett klar for det når skolestart nærmer seg. :-)

Har sjøl en førsteklassing, det gleder jeg meg til, blir spennende for både mor og sønn. :-)

Skrevet

Vi hadde skolestart i dag. Vanligvis starter vi den 4. august, så nå hadde vi ekstra lang ferie.

Jeg gikk ut i permisjon for en uke side, så skal ikke ut i jobb før i mars.

Men jeg er av typen som elsker å holde på med hus, familie, hjem, venner, trening osv, så jeg savner ikke jobben om sommeren. Skulle gjerne hatt enda lengre ferie. Ikke bare 5-6 uker.

Skrevet

Klar og klar...

Har IKKE begynt med noe som helst slags papirarbeid, nei. Det blir ikke før på onsdag, får ikke timeplanen før, så vet ikke hva jeg skal gjøre før da.

Men har 1. klassing selv, og er nok mer spent på det enn oppstarten på eget arbeidsår, selv om det er spennende nok å få se timeplanen.

Prøver så smått å snu døgnet tilbake til arbeidsmodus...

Skrevet

Ja, jeg er også i gang med å snu døgnet igjen! Minstemann har begynt i bhg igjen denne uka, så det tvinger fram snuing av døgnet:)

Anonym 23:19, bare nysgjerrig ang ulik praksis - er du nyansatt eller er det vanlig der du jobber at dere får utdelt timeplan og at det ikke skjer før på onsdag? Vi la timeplan i vår, og det gjøres av oss på team.

Skrevet

nja, gleder meg veldig til å starte opp igjen, skal starte med ny klasse i høst :D Meeen, hadde vært godt å hatt fri litt til :P Sommeren kom aldri pga dårlig vær føler jeg, så har gått å venta i 7 uker på sommer :P

Men, det blir nok kjempeartig å starte opp med ny frisk!!! Har gjort unna mye papirarbeid før ferien startet, gjort unna timeplan og kommet til langt over jul med årsplanen :) Skal bruke litt tid i helga på å gjøre istand klasserom med navnelapper osv, men har 3 planleggingsdager neste uke til å gjøre ferdig siste rest av papirarbeid med team :)

Skrevet

23:19 her.

Ja, det er vanlig at vi får timeplanen utdelt på første planleggingsdag på høsten.

Vi jobber ikke særlig i team hos oss. Jobber i vdg. og det er nok en vanvittig kabal å få i hop, med 800 elever og 100 lærere...

Vet ikke engang hvor mange timer jeg får, men har fått 50 % fast, og så pleier det å balle på seg. ;-) Blir overhodet ikke overrasket om jeg ender opp med mellom 80 og 100 % i år også. :-)

Skrevet

Selvfølgelig er det lærere her, vi har jo ferie! :)

Sier jeg ikke er klar for å begynne på jobb igjen. Men for å være helt ærlig skal det bli godt å se ungene igjen.

Skrevet

Ok, skjønner! Takk for svar:)

Skrevet

Ja, klar som ett egg! :-) Synes faktisk sommerferien ble litt lang jeg. Ikke at jeg klager, men nå merker jeg at hjernen min begynner å bli klar for real mosjon igjen. Gleder meg til å møte igjen kollegaer og møte nye elever, og er kjempespent på nye arbeidsoppgaver. Vet jeg vil få et utfordrende år, og det skal bli spennende å se hvordan jeg vil takle dette. Begynner neste uke å tenke litt ut hvordan jeg skal forme IPO'en til eleven jeg skal ha spesielt ansvar for osv.

Har 4. klassing og 2. klassing selv i år, så er ikke noen store overganger for mine barn i år, men neste år blir det mellomtrinnet for eldstemann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...