Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #1 Skrevet 10. august 2011 går på md formulation,skal ta syre i ansiktet på salong snart,men er nygravid-bør jeg vente til alle organer er ferdige?
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #3 Skrevet 10. august 2011 Ja det er livsfarlig. Går rett i blodet og rett i fosteret.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #4 Skrevet 10. august 2011 Gravide skal ikke ta syre behandling dessverre. Samme gjelder eteriske oljer, fek med massasje og produkter. Er litt forskjellige oljer til forskjellige tider i svangerskapet men greit og holde seg helt unna. Du kan ta syrebehandling når du begynner og ammer, det går bra;) *hudpleier*
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #5 Skrevet 10. august 2011 hva med rensen til MD da, og den syren som man tar hjemme?
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #6 Skrevet 10. august 2011 Jeg kjenner ikke så godt til MD men jeg ville nok tatt en tlf til din hudpleie salong og hørt med dem. Men jeg ville nok ha vært skeptisk. men som sagt kjenner ikke til innholdstoffene til MD *hudp*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå