Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #1 Skrevet 10. august 2011 Hva er ok å fortelle kjæresten om tidligere sexpartnere og ikke? Er det noe man absolutt ikke bør snakke om i det hele tatt? Blir du fornærmet om kjæresten/mannen din forteller en historie om en tidligere sexpartner om den virkelig har underholdningsverdi? Jeg har begynt å lure på om jeg er den eneste i verden som overhode ikke er sjalu på mannens fortid...
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #2 Skrevet 10. august 2011 Man bør vel kunne kommunisere seg imellom ift hva den andre vil og ikke vil vite. Noen har ikke problemer med å vite/høre, mens andre ikke vil vite noe. Personlig har jeg ingen problemer med å vite eller høre historier, mens min mann ikke ønsker å vite noe særlig om min fortid. Og da respekterer jeg det:)
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #3 Skrevet 10. august 2011 Vi er veldig åpne til hverandre om sånt, men så var vi gode venner før vi ble et par også, så vi hadde delt mye. Ingen av oss er videre sjalu eller usikker heller. Vi synes det er litt spennende å snakke litt om tidligere erfaringer, piffer litt opp. Men så er vi begge trygge og selvsikre, tror det er en av grunnene til at vi holder sammen enda etter mange år, er både gift og har barn sammen nå.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #4 Skrevet 10. august 2011 Jeg har ikke behov for å snakke om tidligere forhold med min mann. Ser ikke vitsen. At en kan fortelle noe dagligdags, eller noe som har påvirket en i lengre tid, er en annen sak. Men hyrdestunder har jeg aldri delt med andre. Hva er liksom poenget? Det har ikke med sjalusi å gjøre, men med respekt for både ekser, elskere og nåværende partner å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #5 Skrevet 10. august 2011 Da jeg ble sammen med mannen min fortalte jeg alt som var å fortelle. La ikke lokk på noe, tenkte at det var greit at han visste. Så han vet hvem alle mine tidligere sexpartnere er, og flere av dem er i vår bekjentskapskrets. Han bryr seg filla. Finnes ikke sjalu i det hele tatt. Han ville vel ikke leet på et øyelokk om jeg overnattet hos en av dem en gang... (ikke at jeg har tenkt å gjøre det da) Men nå har vi vært sammen i mange år, og jeg føler at dette hører fortida til. Jeg har for lengst glemt hva jeg gjorde med de andre mannfolka, så det er ikke noe vi lenger snakker om. Hadde mannen min begynt å dra opp gamle sexhistorier nå, ville jeg lurt på hvorfor han fortsatt gikk og tenkte på dette. Så alt til sin tid tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå