Gå til innhold

Da har vi vært og sett Biler 2..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og vi storkoste oss!! Såg den i 2d, siden junior ikke liker 3dbrillene, de sklir bare ned sier han. IAllfall, i en annen tråd her kom det kritikk om bomber og skyting. KAn i og for seg se den, men likevel-det er en animasjonsfilm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett den jeg også, og synes den var tragisk dårlig i forhold til den første filmen... bomber og skyting gjør meg ikke noe, men selve konseptet til filmen blir for vanskelig for dem minste å følge... greit nok den har aldersgrense 7 år, men tippet at dem største Cars entusiastene finner du mellom 3 og 7 år. Sønn min på 6 hang med, mens 3 åringen min datt helt av...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...