Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #1 Skrevet 10. august 2011 Noen som har denne og vil anbefale den?
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #2 Skrevet 10. august 2011 Har den ikke selv, men en venn har den. Han er godt fornøyd med den, men jeg synes den var i overkant stor. Du er nesten avhengig av å bruke begge hendene når du skal skrive meldinger. Ellers er det en ganske utførlig test av den på amobil.no
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #3 Skrevet 10. august 2011 Hvis det er mobilen du mener så kan jeg anbefale den på det varmeste:) Har Samsung Galaxy S2 og er superfornøyd med den!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #4 Skrevet 10. august 2011 Jeg har samsung galaxy s 2, og anbefaler deg den på det sterkeste! Kjøpte den for snart 2 uker siden og elsker den.. Ble veldig positivt overraska over kameraet, behøver ikke ha med kamera i tillegg nå lengre Og enkel å bruke også! Søk på samsung galaxy s2 test på google.no, den kom veldig bra ut i tester også!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #5 Skrevet 10. august 2011 Jeg mente den aller største med 4" skjerm, men mulig det finnes flere typer :-) Hilsen anonym som anbefalte amobil.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå