Gå til innhold

Dere som har hatt/ har hyperemessis ....


Anbefalte innlegg

Skrevet

.... hva er det dere klarte å spise og drikke når dere måtte trykke i dere noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vannmelon reddet livet vårt! Masse vann, sukker og vitaminer, karbohydrat i fleng. selv om jeg gikk ned 8 kilo på få uker var jeg aldri uttørket eller kommet i ketose pga vannmelonen.

 

Når det er sagt var vannmelon det eneste jeg hadde lyst på, klarte ikke fysisk å åpne munnen å putte inn noe annet, vet ikke om du har det slik, men vannmelon var genialt mtp å unngå sykehusinnleggelse.

 

Når det er sagt var dette i 2008 og brekker meg bare jeg ser en vannmelon, men men evig takknemlig for at den finnes likevel ;)

Skrevet

Jeg spiste små eplebiter, druer og kakemenn:-) når du spiser druer får du i deg veske også, og slipper å drikke så mye.

 

Med alt pratet om sunt kosthold i svangerskapet, syns jeg det er fantastisk at jeg fødte 3 sterke barn basert på dette ensidige kostholdet i 9 mnd.

 

Føler med deg i din elendighet, husk å fokuser på gevinsten selv om det kan holde hardt til tider:-)

Skrevet

Jeg spiste små eplebiter, druer og kakemenn:-) når du spiser druer får du i deg veske også, og slipper å drikke så mye.

 

Med alt pratet om sunt kosthold i svangerskapet, syns jeg det er fantastisk at jeg fødte 3 sterke barn basert på dette ensidige kostholdet i 9 mnd.

 

Føler med deg i din elendighet, husk å fokuser på gevinsten selv om det kan holde hardt til tider:-)

Skrevet

Jeg spiste noe ritz kjeks, litt eple og litt potetskruer.

Skrevet

salt potetgull, cola og farris+eplemost.

Skrevet

jeg hadde en ekstrem hyperemesis, gikk ned 25 kg.... men det jeg klarte å få i meg etterhvert var ristet brød, vannmelon og nudler.

 

Jeg drakk for det meste vann, klarte noen ganger å drikke litt saft.

 

Hold deg unna kullsyre, det irriterer bare mer.

Skrevet

huff, stakkar deg. jeg sliter med det samme. husk at det er værst de første tre fire dagen, så blir du litt mer vandt til det. eplemost, eplejuice, salte skuer, salt elias chips, grønne epler. etterhvert spiste jeg ritzkjeks og tørre knekkebrød. lykke til søte deg. det er helt forferdelig, jeg vet:(

Skrevet

isbiter med husholdingsaft,toast og kuli, Men dette holdt ikke i tanke på å ikke bli innlagt for min del.

Skrevet

Det var ca ingenting, omtrent kun Farris/Bonaqua. Ellers så gikk det i et Ritz kjeks om dagen kanskje, og en munnfull vannmelon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...