Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #1 Skrevet 10. august 2011 Nå har jeg vert singel i langt over 2 år, og hver gang jeg treffer en ny gutt jeg blir forelsket i går det til helvete. De lover gull og grønne skoger, ikke fremstår jeg som desperat heller, langt i fra egentlig. Jeg er langt i fra stygg vis noen tror det er det som er probøemet her, jeg anser meg selv som attraktiv, og får mye oppmerksomhet fra det motsatte kjønn, men alikevell er jeg tydeligvis ikke noe kjæreste materiell.. Ikke ligger jeg med hvem som helst heller viss noen skulle mene at jeg ligger med dem for raskt og at dem stikker når dem har fått det dem vil ha. Når jeg treffer en ny type, samme om det er på byen eller via felles kjente så får jeg ofte høre om jeg virkelig er singel med tanke på at en så pen jente neppe er ledig, blir jo selfølgelig smigret over og høre slikt men. Vet mange menn blir skremt av damer med barn, men mange av dem jeg har truffet har selv barn, så det kan heller ikke være problemet. Vet ikke hvorfor jeg skriver dette egentlig, men er bare så lei av å få hjerte mitt knust gang på gang, jeg blir svært lett gla i folk også.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #2 Skrevet 10. august 2011 Uffda, det høres ikke noe hyggelig ut å ha det sånn. Jeg tror veldig mange opplever dette noen ganger. Håper det snart dukker opp en som er rett for deg! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå