Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #1 Skrevet 10. august 2011 Vår lille på 16 mnd har hatt tre dager tilvenning i barnehagen. Det har gått over all forventning, hun har vært litt grinete da hun var trøtt, men det var det. Vi var der sammen henne på mandag, dro to timer på tirsdag og fire timer i dag. Både jeg og mannen var med alle dagene, vi har ferie ut uken. De gangene vi dro sov hun, så vi har ikke fått noen reaksjon på at vi dro, hun gråt da hun så oss i vinduet da vi kom i dag. I morgen og på fredag skal bare en av oss levere og hente, vi skal bytte på. Da kommer hun til å være der hele dagen (en kort dag) alene uten oss og jeg frykter en liten reaksjon når vi drar. Er det dårlig gjort av meg som mor at jeg lar far levere og hente i morgen? Har gruet meg så veldig, men samtidig så vil jeg gjerne være den som leverer første gang også. Det er kanskje å gjøre en stor sak ut av noe lite, men.... Alt man skal tenke på
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #2 Skrevet 10. august 2011 Vi hadde tilvenning forrige uke, og jeg gjorde som deg, lot pappaen levere første dagen han skulle være der alene uten oss. Rett og slett fordi han takler gråten til den lille litt bedre enn meg. Det er bare å gå når man har sagt hadet uansett hvor tungt det er å høre gråten. Den går over! Jeg leverte dagen etterpå, og det var tungt da også. Jeg satt og grein i bilen når jeg kom ut... Men nå går det allerede mye bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå