Gå til innhold

Hvis man venter gutt nr 3...


Anbefalte innlegg

Skrevet

er det da greit å finne noen med termin omtrent på lik dato, som venter jente nr 3 og spør om de vil bytte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke hva som er poenget med dette innlegget. Er det for å være ironisk så har du bomma, er det for å være troll har du bomma, er det for å være morsom så har du DEFINITIVT bomma!

 

Laters!

Skrevet

Ojojojojoj, så gretten vi var her da... Skulle helst være litt ironisk tenker jeg...

Skrevet

Hehehe :D

Ikke alle som har humor gitt ;)

Skrevet

Hahaha.. jeg syns den vr litt morsom jeg.. finnes jo mye annet rart her som er mindre morsomt enn dette.. og jeg ser det for meg.. "du.. vi skal ikke bare... " hihihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...