Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #1 Skrevet 10. august 2011 er det da greit å finne noen med termin omtrent på lik dato, som venter jente nr 3 og spør om de vil bytte?
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #2 Skrevet 10. august 2011 Skjønner ikke hva som er poenget med dette innlegget. Er det for å være ironisk så har du bomma, er det for å være troll har du bomma, er det for å være morsom så har du DEFINITIVT bomma! Laters!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #3 Skrevet 10. august 2011 Ojojojojoj, så gretten vi var her da... Skulle helst være litt ironisk tenker jeg...
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #5 Skrevet 10. august 2011 Hahaha.. jeg syns den vr litt morsom jeg.. finnes jo mye annet rart her som er mindre morsomt enn dette.. og jeg ser det for meg.. "du.. vi skal ikke bare... " hihihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå