Gå til innhold

Hvilke vintersko er varmest???

Anbefalte innlegg

Skrevet

liker å være tidlig ute med å handle inn sko og klær før det blir iskaldt ute ( bor i Nord). Ser på f.eks sorel og kamik å klarer ikke å bestemme meg for hva jeg skal kjøpe. Her kan det bli kaldt, rundt -20. Hva er deres erfaring, hvilke skomerker er de desidert varmeste????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke ett barn som svarer på sånt. 2 første årene i bhg bestillte jeg Kamik infant fra usa, i fjor vuderte jeg sorel men endte opp med Kamik for der kunne en ta ut innersokken. Er veldig fornøyd med kamik og skal kjøpe det i år også....

Skrevet

Hei SuperGlad.

Jeg sjekket opp denne for deg, og ser at Foreldre & Barn har hatt en test:

http://www.klikk.no/foreldre/foreldreogbarn/article613265.ece

Spurte også redaktøren og hun sa at i Foreldre & Barn nr. 10, som er i salg 26.09, kommer det en helt ny test.

Så om du vil ha ferske resultater, vet du hvor du kan finne det!

Elin :)

Skrevet

vi sverger til superfit vintersko og viking sherroxer, begge deler kan brukes til veldig kalde temperaturer. Vi bor i Bergen, men de to siste årene har det jo vært rundt -15/20 grader om vinteren og poden går i friluftsbarnehage innerst i en dal hvor det er rundt -10 til -20 titt og ofte og begge merkene er standard i vår barnehage. Vi skal kjøpe de samme denne gangen også :)

Skrevet

De testene har jeg mistet all tiltro til etter fadesene med BeSafe setet og Odenwalder posen, de er jo helt ute å kjøre i testingen sin!

Skrevet

Tusen takk Elin :)

Ser flere som kommenterte testen lurte på hvorfor ikke Sorel ble testet, og at de var veldig fornøyde med merket. Da blir det Sorel på barna i år :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...