SuperGlad Skrevet 10. august 2011 #1 Skrevet 10. august 2011 liker å være tidlig ute med å handle inn sko og klær før det blir iskaldt ute ( bor i Nord). Ser på f.eks sorel og kamik å klarer ikke å bestemme meg for hva jeg skal kjøpe. Her kan det bli kaldt, rundt -20. Hva er deres erfaring, hvilke skomerker er de desidert varmeste????
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #2 Skrevet 10. august 2011 Jeg har ikke ett barn som svarer på sånt. 2 første årene i bhg bestillte jeg Kamik infant fra usa, i fjor vuderte jeg sorel men endte opp med Kamik for der kunne en ta ut innersokken. Er veldig fornøyd med kamik og skal kjøpe det i år også....
elin Skrevet 10. august 2011 #3 Skrevet 10. august 2011 Hei SuperGlad. Jeg sjekket opp denne for deg, og ser at Foreldre & Barn har hatt en test: http://www.klikk.no/foreldre/foreldreogbarn/article613265.ece Spurte også redaktøren og hun sa at i Foreldre & Barn nr. 10, som er i salg 26.09, kommer det en helt ny test. Så om du vil ha ferske resultater, vet du hvor du kan finne det! Elin
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #4 Skrevet 10. august 2011 vi sverger til superfit vintersko og viking sherroxer, begge deler kan brukes til veldig kalde temperaturer. Vi bor i Bergen, men de to siste årene har det jo vært rundt -15/20 grader om vinteren og poden går i friluftsbarnehage innerst i en dal hvor det er rundt -10 til -20 titt og ofte og begge merkene er standard i vår barnehage. Vi skal kjøpe de samme denne gangen også
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #5 Skrevet 10. august 2011 De testene har jeg mistet all tiltro til etter fadesene med BeSafe setet og Odenwalder posen, de er jo helt ute å kjøre i testingen sin!
SuperGlad Skrevet 10. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 10. august 2011 Tusen takk Elin Ser flere som kommenterte testen lurte på hvorfor ikke Sorel ble testet, og at de var veldig fornøyde med merket. Da blir det Sorel på barna i år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå