Gå til innhold

Flere som skal føde i Drammen i februar ?


Smokk1

Anbefalte innlegg

Hei !

 

Jeg venter barn nr. 2 i februar. Skal føde på Drammen sykehus. Noen flere som skal ? Noen som har erfaring med Drammen sykehus ?

 

Hilsen Smokk1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg skal føde på Drammen. Fødte førstemann der også. Var veldig fornøyd med føden på Drammen. Fikk utrolig bra oppfølging fra en super jordmor. Barsel derimot var jeg ikke like fornøyd med, men sånn er det vel mange steder. Når har du termin? Jeg har foreløpig 4.februar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kira 1+1 underveis ♥

Jeg skal også føde i Drammen;)

 

Fikk mitt første barn der i 2009, og ønsker å føde der denne gangen også. Hadde planlagt ks, så har ikke så mye erfaring fra føden, men jeg er veldig fornøyd med barsel. Veldig hjelpsomme og hyggelige ansatte, og i tillegg utrolig deilig med enerom;)

 

Har termin rundt 15. februar, men må ha planlagt ks denne gangen også, så da kommer nok barnet en uke eller to før termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fødte nr 1 der i 2009. Utrolig fornøyd med føden og barsel på Drammen sykehus. Kunne ikke fått en bedre opplevelse og opphold:-)

Gleder meg til å føde der igjen. Har termin ca. 14 februar denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg fikk mitt første barn der i 2008 og skal absolutt dit igjen med nr 2,selv om det ikke er det nærmeste sykehuset.

Synes jordmødrene var helt fantastiske og tok veldig godt vare på meg.

Super fornøyd med føden og barselavdelingen i drammen=)

Har termin 10 februar forresten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødte mine to første der i 2008, og synes det var helt ok. fikk så mange forskjellige jordmødre, og det likte jeg ikke. Når jeg skulle føde fikk jeg ikke lov til å ha med andre enn mannen min pga dobbelt opp av helsepersonell under fødselen men likte ikke at det kom stadig vekk innom studenter, leger og jordmødre som var innom for å kikke/hilse når jeg lå der og blotta hele underlivet med masse rier. hehe. ellers opplyste de ikke om at det var noe galt med han ene mens jeg gikk gravid, heller ikke om at han han hadde navlestrengen rundt halsen. Det fant jeg ut ved å lese fødselsjournalen senere der hvor det meste sto på fagspråk. Et stort pluss for hyggelige ansatte og god mat:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...