Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #1 Skrevet 10. august 2011 Tenker på bilder. Håper flere har morsomme ting å komme med. Her er min liste: * menn som skriver at de jobber 150%, løper, går på ski, har hund og katt, drar til fjells, trener karate, spiller dataspill osv osv osv - tusen hobbyer, og så hvordan i all verden skal de få tid til ei dame oppi alt det? * menn som har bilder med tydelig gifte/forlovelsesring (oops!) * menn som har masse bilder i bar overkrop og badebukse, og få store bilder av ansiktet * menn som ser sure ut * de som stiller opp masse krav om hvordan dama skal være, og selv har verken ordentlig jobb, utseende med seg eller andre særlige kvaliteter.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #3 Skrevet 10. august 2011 Var han på sånn side før det ble slutt mellom dere??
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #4 Skrevet 10. august 2011 gifte menn som skriver jeg er 100% ærlig. Ja, men bare ikke mot kona di?!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #5 Skrevet 10. august 2011 Samme som over: menn i forhold som skriver at de er "ærlig" og "seriøs". Javel
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #6 Skrevet 10. august 2011 En feit fyr med aaalt for kort t-skjorte som stod og gjorde YO-tegn med halvåpen trutmunn og solbriller. De som sier de lever og ånder for jobben sin De som er åpenbart desperate i form av å konstant sende mailer hele tiden selv om en ikke har svart på en eneste en De som ikke skjønner et høflig nei takk og likevel fortsetter å sende blunk (sånn som du kan gjøre på match)
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #7 Skrevet 10. august 2011 Ja. Ser jo i ettertid at det bra jeg oppdaget det og kom meg vekk da. 14.39
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #8 Skrevet 10. august 2011 Kjenner jeg er glaaaaaaaaad for at jeg ikke er på dating-sider ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå