Gå til innhold

Forbanna bim/dib!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er midt i et oppryddings-/ommøbleringsprosjekt. Har tømt 2 barnerom og har lekekasser, kommoder og you name it strødd utover hele kåken. Har t.o.m sendt barna på "ferie" til mormor og morfar i to dager for å få gjort alt jeg skal uavbrutt. Og hva gjør jeg? JO, jeg sitter her inne med DERE. Har kastet bort 2 timer allerede!!

ÅÅHHH!!! Kan ikke noen bare gi meg et spark i r%¤va så jeg får gjort det jeg skal??

hehehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

pell deg av gårde for å gjøre dette. du trenger å få ryddet litt. kom deg av gårde nå så du slepper dette når ungene kommer hjem

Skrevet

Hvordan i helvete er det mulig!?

Sitter du her i to timer og leser om brukt babytøy, bryllup, leieboere, barnehagetanter og hengepupper når du har skaffet barnevakt for å rydde opp i heimen!? Er ikke helt sikker på om jeg er imponert eller sjokkert. Er ikke her så veldig mye selv, men blir folk så avhengige av dette litt rare nettstedet??

Skrevet

He,he,he har havnet i samme felle som deg. Det beste er og bare skrur av pc, setter på en god bakgrunns musikk og bare begynne og rydde:)

Skrevet

En av de mange farene med internett, du! Av og til har dagen gått før man oppdager at man ikke har fått gjort noe som helst. OVERHODET!!!

Så, opp og hoppe nå. Sett kjøkkentimeren på en halvtime og lov deg selv fem minutters BIM-pause etter det.....Lover deg at det ikke har skjedd stort på de minuttene.

Skrevet

Hehehe... Takk for sparket i baken ;)

Skal skru opp musikken og hive meg rundt ;)

Og ja, det har sikkert ikke skjedd mye spennende på de neste timene.

Og ja, man blir fort litt avhengig av bim/dib. Tiden flyyyr.. hehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...