Gå til innhold

Dere som har flere barn. Hvor anslappet var dere med nr 1?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker flere barn, men føler meg så lite avslappet. Hvordan forandret dere dere etter hvert som barna kom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var hønemor med stor H med nr en. Nå har jeg fire barn og er fortsatt bekymret, men ikke på samme måten. For hvert barn ble jeg mer og mer avslappet, du lærer jo å kjenne igjen diverse tegn, gråt, osv. Du blir også mer og mer trygg på deg selv, og man lærer på veien. Så jeg føler som sagt selv at jeg er forholdsvis avslappa nå. (bortsett fra når det gjelder sykdom og tanken på krybbedød osv... Der er jeg fortsatt superstressa).

Skrevet

Samme som 1316. Var skikkelig HØNEMOR med nr. 1. Nr. 2 var jeg litt mer avslappet med.

Skrevet

Jeg var ikke vslappet i det hele tatt. Tvert imot var jeg skikkelig "uptight" og jeg var ikke borte fra barnet før han var 4 måneder (ikke engang på butikken) og han overnattet hos sine besteforeldre første gang da han var to år. Var engstelig pga mat, sukker, språk, lesing osv osv, og haner i dag en flink skolegutt, trygg på seg selv og oss og "foran de andre" skolefaglig. De andre har jeg ært mer avslappet med, og vi har det bedre. De er gjennomsnittsbarn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...