Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #1 Skrevet 10. august 2011 Dette kommer til å bli noen lange uker kjenner jeg! Kaster opp opp mot 10 ganger hver dag, og klarer nesten ikke å spise.. er jeg heldig får jeg i meg 1-2 knekkebrød og 2 glass juice fordelt på en dag. Ene dagen fikk jeg kun ned noen druer og litt saft.. har gått ned 3 kg de siste dagene. Så får jeg høre "heldig du da som får deg en gratis slankekur, må slite skikkelig for å gå ned i vekt jeg.." av noen jeg kjenner. Ja, for dette er jo ikke slitsomt! Ikke er jeg tjukk fra før heller, har kanskje 4-5 kg å ta av men hallo.. Var likedan i forrige svangerskap, men det er 3-4 år siden så jeg hadde glemt ut hvor ille det var. Og da varte det helt til uke 18:( Måtte bare klage litt.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #3 Skrevet 10. august 2011 Håper det går fort over! Vet dessverre hvordan du har det, kastet opp 10-30 ganger om dagen frem til uke 32 selv, huff! Tror ikke folk skjønner selv hvor forferdelig det er å ha det slik i uke etter uke, måned etter måned. Verst er det når de med morgenkvalme "vet hvordan du har det". Ehm, nei, de har ikke peiling. God bedring:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå