Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #1 Skrevet 10. august 2011 Vi skal bestille sydentur, og valget står mellom disse plassene.. Hva ville dere valgt?
3 nøtter til Askepott Skrevet 10. august 2011 #2 Skrevet 10. august 2011 Ingen. Hadde heller reist til sydpolen. Tyrkia er grusomt.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #3 Skrevet 10. august 2011 Jeg har vært i Tyrkia før. Og trives. Men ikke vært på disse plassene..
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #6 Skrevet 10. august 2011 Jeg liker Alanya best, men det kommer jo an på hva dere er ute etter. Alanya er en god del større enn Side, det finnes flere resturanter og butikker så klart. Side derimot ligger mye nærmere flyplassen (ikke en 2 timers busstur som til Alanya) og dermed nærmere Antalya som er en av de største byene i området.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #7 Skrevet 10. august 2011 Ser at noen her ikke liker Tyrkia selv kunne jeg godt tenke meg å flyttet dit for et års tid, jeg elsker landet, maten, folkene og varmen der.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #8 Skrevet 10. august 2011 Mye mer å finne på i Alanya, kan bli vel stille og rolig i Side. Kommer jo Ann på hva slags ferie dere vil ha. Mye bedre shopping muligheter i Alanya.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #9 Skrevet 10. august 2011 Storkoset oss i Alanya med barn på 4 og 15 i sommer! Men MYE traffikk og endel ville tilstander i handlegatene. Der kan man jo bare holde seg unna hvis man ikke liker det. Reiser til Alanya neste år åsså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå