Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #1 Skrevet 10. august 2011 Om en du er venn med, blokkerer deg på facebook, men sletter deg ikke. Kan du på noen måte merke at de har gjort det? Burde egentlig ikke bry meg, men blir litt nysgjerrig. Har ei "venninne" som aldri er pålogget og heller ikke skriver noen statusoppdateringer lengre. Før postet hun 5-8hver dag. Og satt hele tiden på facebook. Noen ganger dukker hun opp på chatten, men hun er ikke grønn.. Så forsvinner hun igjen. Så da blir jeg nysgherrig på om hun har blokkert meg.. Hmmm..
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #2 Skrevet 10. august 2011 Henger meg på litt her, har nemlig ett par stykker som jeg har lyst å blokkere, men ikke har lyst skal merke det :-) Og jeg vet ikke hvordan det er....
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #3 Skrevet 10. august 2011 Det at hun dukker opp på chatten uten å bli grønn betyr bare at hun er pålogget, men ikke i "samtale" på chatten. Jeg er som regel pålogget hele dagen, men sjelden jeg er inne på facebook. Mine venner sier at jeg står på chatten som inaktiv (før var det hvit "halvmåne" eller var det sirkel?? Nå står bare navnet på lista uten å være grønn) Tror ikke du kan blokke uten at hun merker det, for blokkerer du så kan hun ikke finne deg i det hele tatt. Men du kan trykke "hide", da tror jeg ikke du får opp noe ang henne og motsatt..
elin Skrevet 10. august 2011 #4 Skrevet 10. august 2011 Hei jenter. Jeg jobber en del med Facebook, så tenkte jeg kunne blande meg inn og svare.. Hvis du er lei av en person på Facebook, har du to valg. * Du kan slette personen, eller "unfriende". Personen merker det ikke, ikke før han eller hun skal inn og se på profilen din. * Du kan også hide/gjemme profiler. Da holder du musa over et innlegg fra vedkommende, og trykker på krysset som kommer opp. Der står det at du kan hide posten eller "all by xx". Trykker du på "all by..." kommer fremtidige poster fra denne personen ikke opp. Personen merker ikke noe, og du kan gå inn og ikke på han eller henne om det skulle komme opp noe i fremtiden.. Håper dere ble litt klokere! Hilsen Elin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå