Gå til innhold

Mye penger bruker dere på bursdaggave til barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min fyller straks 7 år..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca. kr. 500,-, men kommer an på hvor god råd jeg har. Har brukt ca. kr 1000,- før også.

Skrevet

Nå er vår eldste bare 2½ så hittil har vi brukt i overkant av 1000 kr på bursdagsgave til ham. Regner med det kommer til økes etterhvert som de blir eldre og ønsker seg andre typer gaver.

Skrevet

Jeg ser ikke så mye på beløpet, kjøper heller noe de trenger/ønsker seg. Ofte ligger det på rundt 1000kr, noe jeg synes er nok om det ikke er spesielle ting som sykkel, slalomski ol :)

Skrevet

Og ja...jeg må bare legge til at jeg liker å kjøpe en ordentlig ting fremfor masse småleker som bare varer en kort periode (selv om det ikke alltid er forenelig med det som står øverst på ønskelista til bursdagsbarnet)..;)

Skrevet

Jenta mi fylte 2 for en uke siden og jeg brukte ca 500kr på bursdagsgave.

Blir vel å bruke litt mer ettersom hun blir eldre og ønsker seg sykkel og skøyter og sånne ting...

Skrevet

Alt fra 300 til 2000...

Det kommer an på hva de ønsker seg eller trenger akkurat det året. I år fikk både 7 åringen og 10 åringen dyre gaver, sykkel til 7-åringen og pc til 10-åringen.

Men 2 åringen og 4 åringen fikk bare gave for noen hundrelapper, de trengte ikke noe spesielt i år.

Dette jevner seg ut på sikt.

Skrevet

Alt etter. I år fikk hun på 12 år ny pc så det koster jo litt mer enn hva hun har pleid å få. Og vesla på 3 år får lekehus.

Ellers ligger det fra 1000,- og oppover.

Skrevet

Storebror ble akkurat 7 og fikk gave for ca 500 i år.. Men det kommer an på hva ungene ønsker seg også. Det kan være mindre eller mer enn 500, men ikke så mye som 1000..... Vi prøver å passe på at det blir nesten likt beløp på begge gutta =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...