lillemor77 Skrevet 10. august 2011 #1 Skrevet 10. august 2011 Vurderer å kalle opp etter min oldefar. Synes selv navnet er litt uvanlig (jada har hørt om Severin suveren, lol) Er det for gammeldags? Har lyswt til å ha et navn som oppfattes som fint men ikke blir for sært.....hva synes dere?
Varulven Skrevet 10. august 2011 #2 Skrevet 10. august 2011 Kommer an på om du får en unge som tåler å bli kallt Severin Suveren til det dødlig slitsomme. Navnet er det vel ingen feil på, det er assosiasjonene som er litt vel sterke. Men det kan jo gå over til han kommer i skolealder....
PrøvLykken Skrevet 10. august 2011 #3 Skrevet 10. august 2011 Kjempefint navn!!! Ingen barn har vel hørt om severin suveren, og hvis han skulle høre det, er ikke suveren så ille å bli kalt!
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 11. august 2011 #4 Skrevet 11. august 2011 Så gøy at du spør om det! : ) Det var mellomnavnet til min herlige avdøde bestefar, og jeg vurderer også dette navnet på vår sønn i magen! : ) Liker ikke "pop" navn som det er tre av i barnehagen, og synes det er et fint navn....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå