Gå til innhold

Gruer meg til å fortelle!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg gruer meg skikkelig til å fortelle dette til mine foreldre og samboers foreldre. Men aller mest til mine. Den lille var absolutt ikke planlagt, men veldig ønsket nå, og er redd for hva mamma og pappa kommer til å si eller gjøre.

Noen som har no tips til hvordan det kan bli "avslørt" på en rolig og grei måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke avslør din usikkerhet - overbring det på en gledesstrålende måte, så kan det kanskje smitte over på besteforeldrene. Er du gammel nok til å være samboer så må de jo være forberedt på at det kan bli barnebarn av det også - regner ikke med at de tror dere er jomfruer :-)

 

Sett dere gjerne ned sammen i forkant (du og pappa'n) og planlegg litt for fremtiden, slik at dere kan vise at dere har tenkt og har fornuftige planer.

 

Er det et økonomisk spørsmål så er det jo lurt å 'vifte' med Finn, og alt det flotte brukte babyutstyret som finnes der - skal ikke mange tusenlappene til for å få komplett utstyr til den lille (stellebordet til IKEA til 200 kr. kom best ut i test, forresten).

 

All verdens lykke til - så lenge dere ønsker dere dette barnet så er det verdens koseligste nyhet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...