ღhælgelainnღ Skrevet 10. august 2011 #1 Skrevet 10. august 2011 Jeg har i den siste uken fått en slags durelyd i hodet mitt. Det kom bare helt plutselig. Jeg har ikke hørt på høy musikk som kan ha gitt meg dette og jeg er heller ikke tett i ørene eller forkjølet. Det høres ekstra godt når jeg har lagt meg for kvelden eller har det helt stille rundt meg. Høres ut som om det er en bil som går på tomgang, en monoton dur. Hva kan dette komme av? Noen som har opplevd lignende?
lisabet med gutt og jinte © Skrevet 10. august 2011 #2 Skrevet 10. august 2011 Er du anspent i nakken eller i hodemusklene? Jeg hadde utrolig mye "brusing" i hodet da jeg slet som verst etter en prolaps. Nakkemusklene var så stive at det ikke var smertefullt lenger, om du skjønner. Det var bare så stivt at hele hodet liksom jobbet... Det var en slags durelyd inni hodet mitt, som du sier. Innimellom vekslet det litt på med øresus i andre varianter.
ღhælgelainnღ Skrevet 10. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2011 Når jeg ruller hodet fra side til side, hører jeg at det "knaser" litt i nakken. Samtidig blir jeg også litt svimmel. Har slitt med varierende hodepine i en måneds tid, blandet med litt svimmelhet og nå altså denne duren i hodet mitt. Var hos legen for noen uker siden og hadde da noe forhøyet blodtrykk. Skal tilbake denne uken for ny kontroll. Jeg har også vært plaget med press på hodet, nesten som et trykk kammer noen ganger, men dette er spesielt i forbindelse med trykkende vær ute. Jeg har vært veldig engstelig for at det skulle feile meg noe alvorlig, som f.eks. hjernesvulst, men jeg prøver å ikke tenke for mye på det, for da får jeg bare enda mer vondt i hodet og kjenner tusen nye symptomer dukke opp. Har hatt en veldig hektisk og stressende sommer, men ting har roet seg litt ned nå så håper ting faller mer på plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå