Gå til innhold

Da melder jeg meg inn her også :D


Vicky88

Anbefalte innlegg

Jeg er i mitt første svangerskap nå, og trives med det! :) Men gleder meg veldig til det første trimesteret er over! Jeg har vært så heldig å unngå nesten all kvalme, men er utrolig sliten og trøtt hele tiden. Så ille at jeg knapt orker å gå på jobb, og når jeg kommer hjem er det sofaen som kaller resten av dagen for å si det sånn! :P

 

Jeg har vært en veldig aktiv person før jeg ble gravid. Trente opptil 5 ganger i uka. Nå har jeg ikke vært på trening på mange uker.. :S Kjenner at jeg savner treninga litt! Har ikke hatt nå som helst overskudd til å trene i tillegg til å gå på jobb!

 

Noen andre som har det slik?

 

Jeg håper så inderlig at jeg vil kunne vise ansiktet mitt litt oftere på Elixia når disse første tre månedene er over! :-) Det er så deilig å holde seg i form! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med baby i magen! :) Eg har også hatt lite energi og være mye trøtt, er det fortsatt, men føler at det har avtatt litt di siste dagene, er 9+1 :) Eg liker å gå mye tur eg, men har blidt lite av det nå i det siste, jaja :)) Lykke til videre, rekner med at energien din snart kommer tilbake ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk =) Jeg er 10+6 i dag, så er ikke lenge igjen håper jeg :) I dag tror jeg faktisk kanskje jeg skal prøve å få gått meg en tur jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her jeg også:) Har tidlig ul-termin den 18 mars:) Er 8+6 idag, imorgen 9 fullgåtte uker! etter å ha holdt sofaen på FULLTiD de siste 3 ukene skal det bli fantastisk å få tilbake energi og matlyst. Jeg gikk ned 10 kg, sykehus innlagt med drypp en halv ukes tid og driver nå å prøver å legge på meg litt igjen.. Har vært konstant kvalm og kastet opp lenge nå, men denne uken har det gått over til å være mer "normal" morgenkvalme, som ikke påvirker kroppen absolutt hele dagen. Det er deilig! Begynner som jusstudent på mandag! Så håper jeg har overskudd til lange dager med sosial omgang med nye folk.

 

Gleder meg enormt til første 12 uker er over:) Kanskje komme igang med den sunne, gode livstilen som jeg for noen uker siden pratet så opprømt om! hehe

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm litt rart; jeg var på ul i dag og fikk beskjed om at jeg var 9 fullgåtte uker i dag, med ul termin 20. mars...

 

Hvordan er det mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi satser på at alt blir litt bedre etter de 12 ukene er over ;) Jeg er akkurat 11 i dag :) Så ikke lenge igjen for meg!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...