Gå til innhold

Hva kaller du den lille?


ønsker en liten en til

Anbefalte innlegg

Kjært barn har mange navn, og det er ihvertfall for oss umulig og ikke omtale den lille med noe når vi snakker sammen hjemme.

 

Sist kalte vi vår for Vesla og Lille, mens nå går det i Mini og Tulla (Kjæresten min er helt sikker på at det blir jente, og han fikk jo rett sist gang:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Junior" eller "babyen" blir det her :) Har ingen som helst ide om det blir gutt eller jente, så holder oss til litt nøytrale begreper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det gått i alt fra "reka", "bønna", "alien" og nurket...alt etter som den har "sett ut" i de tidligste ukene. Nå som jeg er i uke 10 og den begynner å se ut som en baby så har den het nurket, men hvem vet hva vi kaller den i neste uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Annonse

Så søte navn dere har da :) her er det "Snørre". Vi har omtalt små barn som det siden vi passet unkelungen til samboeren min som var snørrete hele oppholdet. Vi har prøvd så lenge å bli gravid at vi sa "når vi får oss en snørrunge" - derav snørret. Bli vel pia eller gutten når vi får vite kjønnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

olle-bolle med nr. 1..:)

Nå kaller jeg den lille-i-magen -ettersom jeg ikke vet om det er en olle eller ei olla som ligger der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kaller den bare lille. Men jeg har ingen anelse om hvilket kjønn det blir...

Men samboeren min tror at det blir en gutt, så han kaller den Don-Pedro Escobar..... He he he he....

En ting er ihvetfall sikkert... Det skal den IKKE hete hvis det blir en gutt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kaller den bare bebisen, men mannen sier konsekvent Hedda. Vi aner ikke om det blir jente og jeg er ikke så glad i det navnet, hehe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kaller den Mio eller sneipen. Mio fordi jeg tror det er gutt og er hel forelsket i navnet, men får nok ikke kalle han det =( Og sneipen, for det høres litt merkelig men gøy ut.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tassetussa har det vært siden jeg fant ut jeg var gravid...

Ikke vet jeg om det er en han eller hun... :o)

Kanskje det endrer seg nå som tiden går og jeg tenker på h*n mer og mer som lille søte nurket ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe navn på den selv. Men samboeren kaller den for sprellemann og meg kaller han bolla. Koselig mann jeg har..... Hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge han ikke kaller deg det ellers, så er det nesten litt søtt :-)

 

Min kjære kalte meg vraltemor i mitt forrige svangerskap, hvilket var både koselig og fortjent; da jeg gikk og vagget fra side til side fra overraskende tidlig, og så skulle jeg jo etterhvert bli mor :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...