Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #1 Skrevet 10. august 2011 Jeg våkner ikke på natta av spark og jeg blir heller ikke holdt våken på natta av spark. Leser i alle bøker at nå er det helt normalt og de fleste har problemer med å sove osv. siden den lille sparker. Leser også på statuser på fb at folk ikke får sove fordi den lille sparker snart, selvom de også har foranliggende morkake som meg. Er det meg og babyen det er noe feil med da eller?
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #2 Skrevet 10. august 2011 Det er helt normalt! Slik hadde jeg det også:0) har en frisk og fin sønn i dag!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #3 Skrevet 10. august 2011 Jeg ble aldri( med trykk på aldri) holdt våken på natta av at småen sparket, ei heller våknet jeg av det. Halsbrannen derimot, den kunne holde meg våken i klokketimer om jeg ikke hadde gaviscon.. Ingenting gale med babyen min, som nå er rask og svært avktiv 3 åring
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #4 Skrevet 10. august 2011 Dtte er veldig individuelt , og du er en av de få heldige
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #5 Skrevet 10. august 2011 Jeg kunne ha problem med å sovne pga sparkene med eldste, men våknet ikke av det. Med nr 2 påvirket ikke sparkene meg i hele tatt, for hun sparket til litt andre tider enn min leggetid Jeg våknet heller av at jeg skulle snu meg, og bekkenet kranglet på det.....
JellyButt Skrevet 10. august 2011 #6 Skrevet 10. august 2011 Jeg blir hverken holdt våken eller våkner av spark. Og det er ikke fordi hun ikke kan sparke fra seg Når jeg sover så sover jeg. Ferdig med den! Er i uke 38 og satser på det fortsetter slik.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #7 Skrevet 10. august 2011 Har hatt to svangerskap, ett med en rolig baby og ett med en propellbaby. Men begge har vært rolige på natta, har aldri våknet av spark noen gang, og jeg sover veldig lett. Ikke flyr jeg på do heller, jeg bare sover jeg! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå