Gå til innhold

Hæ? BIND i vaskemaskina?!


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Sitter her og hører på podcast av Misjonen med Golden og Antonsen.

 

Golden klager på at dama har klart å slenge et BIND i vaskemaskina, og får umiddelbart støtte av Antonsen på at joda, dette er noe damer gjør støtt og stadig.

 

Altså; mannen åpner en maskin med ferdigvaska tøy, og blant diverse klær dukker et vasket bind opp - ER dette noe kvinner gjør ofte? Noe mange damer driver med?

 

Befippet hilsen Har-aldri-lagt-sånt-i-maskina-takk-og-lov.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joa.. Blir kallet gjenbruk det. Det er viktig å være nøysom;)

Skrevet

Har aldri gjort det selv, men jeg kan tenke meg at det kanskje kan skje når man skal skifte truse / dusje el. og drar av trusen med bindet i og glemmer av å fjerne det før man kaster trusen i skittentøyskrurven eller i maskinen.

Er bare flaks at jeg ikke har gjort det, enda;)

Skrevet

Eller om man har ett reservebind i lomma...

Skrevet

Jeg har en tendens til å putte ekstrabind i baklomma, og er litt dårlig på å sjekka baklommene når jeg skal vaske.. Så har det fort havne et bind i vaskemaskina,ja:) Men ikke noe jeg gjør med vilje, nei.

Skrevet

Har aldri skjedd. Der imot har jeg en venninne som mistet et bind i ridehuset mens hun red time (det satt ikke ordentlig fast). Det er vel den mest originale måten å gjøre seg av med dem jeg har hørt om....

Skrevet

Bind har jeg ikke puttet i vasken, men papirbleie - JA. Det var sånne små gelekuler overalt. Urk.

 

Nå finnes det jo også tøybind da, og de må nødvendigvis i vaskemaskinen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...