Tante Blås Squaw Skrevet 9. august 2011 #1 Skrevet 9. august 2011 Sitter her og hører på podcast av Misjonen med Golden og Antonsen. Golden klager på at dama har klart å slenge et BIND i vaskemaskina, og får umiddelbart støtte av Antonsen på at joda, dette er noe damer gjør støtt og stadig. Altså; mannen åpner en maskin med ferdigvaska tøy, og blant diverse klær dukker et vasket bind opp - ER dette noe kvinner gjør ofte? Noe mange damer driver med? Befippet hilsen Har-aldri-lagt-sånt-i-maskina-takk-og-lov.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #2 Skrevet 9. august 2011 Joa.. Blir kallet gjenbruk det. Det er viktig å være nøysom;)
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #3 Skrevet 9. august 2011 Har aldri gjort det selv, men jeg kan tenke meg at det kanskje kan skje når man skal skifte truse / dusje el. og drar av trusen med bindet i og glemmer av å fjerne det før man kaster trusen i skittentøyskrurven eller i maskinen. Er bare flaks at jeg ikke har gjort det, enda;)
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #4 Skrevet 9. august 2011 Eller om man har ett reservebind i lomma...
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #5 Skrevet 9. august 2011 Jeg har en tendens til å putte ekstrabind i baklomma, og er litt dårlig på å sjekka baklommene når jeg skal vaske.. Så har det fort havne et bind i vaskemaskina,ja:) Men ikke noe jeg gjør med vilje, nei.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #6 Skrevet 10. august 2011 Har aldri skjedd. Der imot har jeg en venninne som mistet et bind i ridehuset mens hun red time (det satt ikke ordentlig fast). Det er vel den mest originale måten å gjøre seg av med dem jeg har hørt om....
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #7 Skrevet 10. august 2011 Bind har jeg ikke puttet i vasken, men papirbleie - JA. Det var sånne små gelekuler overalt. Urk. Nå finnes det jo også tøybind da, og de må nødvendigvis i vaskemaskinen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå