Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #1 Skrevet 9. august 2011 Hva har dere? Pluss og minus? Er så i tvil om hva jeg skal velge.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #4 Skrevet 9. august 2011 Kommode; lettere å holde oversikten over klærne. Barna finner letter klærne selv. Minus er du ikke får hengt opp ting. Skap: Både mulighet til å henge opp og å ha i hyller. Minus er at de er ofte høye og mange av klærne blir litt utilgjengelige. Dessuten er ofte skapene så dype at dersom du bare skal ha en stabel med klær, så detter ofte noe ned bak. Bør isåfall gå for grunne skap. Jeg går for kommoder:)
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #5 Skrevet 9. august 2011 Tusen takk! Jeg er ganske sikker på at jeg nå er overbevist om at kommode er tingen
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #6 Skrevet 10. august 2011 Jeg begynte med kommode til første jenta,men siden hun begynte å kle på seg selv i en alder av ett år var det greiest å bytte over til skap. Barn nr 2 var litt tregere med å skulle velge klær selv og kle på seg selv men gikkfor skap hos henne også. Vi har slike tråhyller inne i skapa, noe som fungerer veldig bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå