Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #1 Skrevet 9. august 2011 Jeg tror min mor har et alkoholproblem. Hun drikker seg ofte kjempe full, og drikker gjerne i ukedagene. Søsteren min som bor hjemme i helg/ferier som har lagt merke til det. Merker veldig godt til humørforandringer. Hun er mye mer irritabel, har aldri tid til å drikke kaffe når hun kommer innom, har det travel hele tiden, må hjem for å gjøre det og det. Må hun hjem for å drikke lurer jeg på.. Hva skal jeg se etter i en slik situasjon? Hvordan skal jeg håndtere det, og hjelpe moren min på best mulig måte? Hilsen frustrert datter!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #2 Skrevet 9. august 2011 Jeg kan ikke si deg annet enn at en alkoholikers løfter aldri er til å stole på. Forvent ingenting, og gled deg heller over det som er bedre enn ingenting. Ta kontakt med al-anon, de kan hjelpe deg. http://www.al-anon.alateen.org/norway/
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #3 Skrevet 9. august 2011 Egoistiske og manipulerende. Forferdelig sykdom som rammer alle rundt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå