Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #1 Skrevet 9. august 2011 Er det seriøst?Bra erfaringer..Har bestilt en del på sweet deal.men aldri noe på groupon..
Sussa85 - snart 2? Skrevet 9. august 2011 #2 Skrevet 9. august 2011 jeg har bestilt 3-4 ganger og er kjempefornøyd=)
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #3 Skrevet 10. august 2011 jeg har bestilt flere ganger og alltid blitt fornøyd
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #4 Skrevet 10. august 2011 Bestilt masse og synes opplegget er supert.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #5 Skrevet 10. august 2011 Ja, bestilte en fotografering der. Ble skuffet da jeg fikk en cd hvor bildene ikke var høyoppløselige og sendte en mail til gropuon som svarte at "vi skrev ikke noe om at cd`n kunne brukes til noe..." noe jeg syntes var et latterlig svar. Har skjønt etter å ha lest på nett at man ofte må betale ekstra for å få høyoppløselige bilder slik at cd`n er brukelig, men jeg visste ikke det når jeg bestilte dealen, og syntes jeg fikk et alt for dårlig svar fra groupon så jeg har blitt litt skeptisk.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #6 Skrevet 10. august 2011 Du må alltid lese betingelsene nøye, men de er også ganske korte og klare. Har aldri opplevd å ha fått noe annet enn det som er oppgitt da. Har bestilt: Rens, flere middager, tannpleie, laserbehandling, flere bilvasker, farging av vipper og bryn +++
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå