Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #1 Skrevet 9. august 2011 Er snakk om min tidligere sjef, som jeg har hatt ett kjempe bra forhold til, både i jobbsammenheng og som venn, har vært på mye firmafester sammen jeg og han forskjellige steder i landet (jeg var nestsjef). Har ikke snakket eller møtt på han på 1-2 år, så vi har ikke noe slikt vennskap. Møtte han og hans familie for noen dager siden, og i ettertid har jeg fått mange mld, både på tlf og på mail, feks. du er pen, go natt søta, ha en fin dag vakre deg osv. ! De par første mld svaret jeg på da det også sto vanlige ting i mld, er liksom greit nok å si en gang at noen er pen, men når det blir mange ganger kjenner jeg på at det blir flørtete. Står jo andre ting i mld enn akkurat dette, men det blir liksom så dumt. Så hvordan hadde dere ville forholde dere til disse mld? Jeg har samboer og er ikke interessert i han!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #2 Skrevet 9. august 2011 Da lar du bare være å svare. De fleste menn tar et hint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå