Bolla med 2 små <3 Skrevet 9. august 2011 #1 Skrevet 9. august 2011 Får altså ikke bestemt meg!!! Har lenge vaklet litt mellom de to navnene, men så falt det på Mirabelle.. Så er jeg usikker igjen he he!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #2 Skrevet 9. august 2011 Emmelin hvis jeg måtte velge mellom de to.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #3 Skrevet 9. august 2011 Er du seriøs? Hvorfor ikke Savannah-Lovise? Eller Cassandra-Marinelle? Tja kan du ikke kombinere dem? Emmelibellimirell?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #5 Skrevet 9. august 2011 Mirabelle høres pretensiøst ut. Emmelin er nydelig.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #6 Skrevet 9. august 2011 Emmelin var fint. Mirabelle likte jeg ikke i det hele tatt, det ble litt klissete...
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #8 Skrevet 9. august 2011 Huff a'meg... Hva med å tenke helt nytt og velge et litt mindre søtklissete navn? Sorry!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #9 Skrevet 9. august 2011 Hvis det kun står mellom disse: Emmelin. Men jeg klarer ikke like noen av navnene særlig...
Bolla med 2 små <3 Skrevet 9. august 2011 Forfatter #10 Skrevet 9. august 2011 Takk for svar dere Veldig usikker altså.. :-/
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #11 Skrevet 9. august 2011 Vent til prinsessa har kommet til verden. Da blir det nok plutselig veldig enkelt, det var det iallefall for meg. Vi vaklet mellom to navn, og det ene passet perfekt med en gang, vi tenkte ikke engang på å kalle han for det andre vi vurderte før fødselen
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #12 Skrevet 9. august 2011 Synes forresten Emmelin var fint - 00:13
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #14 Skrevet 9. august 2011 Kanskje jeg rett og slett skal gjøre det, ja! Er bare så redd for at hun blir navneløs en stund etter hun er født he he!
Bolla med 2 små <3 Skrevet 9. august 2011 Forfatter #15 Skrevet 9. august 2011 Jeg syns mer synd på deg som må gjemme deg bak anonym-knappen for å kunne slenge med leppa
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #17 Skrevet 9. august 2011 mirabelle er en elefant på barne-tv.. så assosierer bare med mamma-mirabelle viser fiiiiiiilm... Så av to onder... emmelin
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #18 Skrevet 10. august 2011 Emmelin Jeg er partisk, snuppa mi har det som mellomnavn )
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #19 Skrevet 10. august 2011 Uffameg! Av de to, om ingen andre navn er aktuelle : Emmelin
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #20 Skrevet 10. august 2011 Kjære Bolla. Ser du anklager folk for å gjemme seg bak anonymknappen og slenge med leppa her. Er det virkelig å slenge med leppa å si meningen sin om et par navn når du spør? Neida, rett skal være rett, du spør vel bare HVILKET av disse pretensiøse, latterlige navnene du burde velge. Det må jo være lov å skrive at navnene er grusomme og uttrykke medlidenhet med det stakkars barnet som må bære et slikt navn. (Sjelden jeg bruker ord som whitetrash, men disse navnene... ja, dessverre, de havner der) Oj... og se, jeg signerer ikke med nick jeg heller. Som om det skulle sagt noe mer om hvem jeg er....
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #23 Skrevet 10. august 2011 Nei, men det må jo være en årsak til at du ikke tør å stå for meningen din, og derfor ikke signerer med nick? Hadde du følt at nicket ditt ikke sa mye om deg som person, så kunne du like så godt ha signert med nicket ditt. Så det der blir litt for tynt. Men du har selvsagt rett til å ikke signere med nick, slik som jeg heller ikke gjør, men jeg kommer ikke med slike påstander. Emmelin blir mitt valg, hvis jeg skal velge. Synes ikke det er så ille, men synes faktisk det blir enda bedre hvis det er Emmeline/Emeline eller Emmelina/Emelina.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå