Gå til innhold

Mirabelle eller Emmelin??? Hjelp meg!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får altså ikke bestemt meg!!! Har lenge vaklet litt mellom de to navnene, men så falt det på Mirabelle.. Så er jeg usikker igjen he he!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Emmelin hvis jeg måtte velge mellom de to.

Skrevet

Er du seriøs? Hvorfor ikke Savannah-Lovise? Eller Cassandra-Marinelle?

Tja kan du ikke kombinere dem? Emmelibellimirell?

Skrevet

Mirabelle! :o)

Skrevet

Mirabelle høres pretensiøst ut.

Emmelin er nydelig.

Skrevet

Emmelin var fint.

Mirabelle likte jeg ikke i det hele tatt, det ble litt klissete...

Skrevet

Indianertante: Det der er tullball

Skrevet

Huff a'meg...

Hva med å tenke helt nytt og velge et litt mindre søtklissete navn? Sorry!

Skrevet

Hvis det kun står mellom disse: Emmelin.

Men jeg klarer ikke like noen av navnene særlig...

Skrevet

Takk for svar dere :)

Veldig usikker altså.. :-/

Skrevet

Vent til prinsessa har kommet til verden. Da blir det nok plutselig veldig enkelt, det var det iallefall for meg. Vi vaklet mellom to navn, og det ene passet perfekt med en gang, vi tenkte ikke engang på å kalle han for det andre vi vurderte før fødselen :)

Skrevet

Synes forresten Emmelin var fint :)

- 00:13

Skrevet

Kanskje jeg rett og slett skal gjøre det, ja! Er bare så redd for at hun blir navneløs en stund etter hun er født he he!

Skrevet

Jeg syns mer synd på deg som må gjemme deg bak anonym-knappen for å kunne slenge med leppa ;)

Skrevet

mirabelle er en elefant på barne-tv.. så assosierer bare med

mamma-mirabelle viser fiiiiiiilm...

Så av to onder... emmelin

Skrevet

Emmelin :)

Jeg er partisk, snuppa mi har det som mellomnavn :D)

Skrevet

Uffameg!

Av de to, om ingen andre navn er aktuelle : Emmelin

Skrevet

Kjære Bolla. Ser du anklager folk for å gjemme seg bak anonymknappen og slenge med leppa her. Er det virkelig å slenge med leppa å si meningen sin om et par navn når du spør?

Neida, rett skal være rett, du spør vel bare HVILKET av disse pretensiøse, latterlige navnene du burde velge.

Det må jo være lov å skrive at navnene er grusomme og uttrykke medlidenhet med det stakkars barnet som må bære et slikt navn. (Sjelden jeg bruker ord som whitetrash, men disse navnene... ja, dessverre, de havner der)

Oj... og se, jeg signerer ikke med nick jeg heller. Som om det skulle sagt noe mer om hvem jeg er....

Skrevet

Nei, men det må jo være en årsak til at du ikke tør å stå for meningen din, og derfor ikke signerer med nick? Hadde du følt at nicket ditt ikke sa mye om deg som person, så kunne du like så godt ha signert med nicket ditt. Så det der blir litt for tynt. Men du har selvsagt rett til å ikke signere med nick, slik som jeg heller ikke gjør, men jeg kommer ikke med slike påstander.

Emmelin blir mitt valg, hvis jeg skal velge. Synes ikke det er så ille, men synes faktisk det blir enda bedre hvis det er Emmeline/Emeline eller Emmelina/Emelina.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...