Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #1 Skrevet 9. august 2011 Jeg vil slutte, men får det ikke til!! som om jeg har en neglebite-sykdom!! ingenting funker Har du noen gode kjerringråd eller tips som kan funke for meg?? jeg vil virkelig ha fine negler... vil gjøre alt for å slutte å bite, for å greie å kontrollere den bitingen... Det er jo ikke akkurat så veldig digg... =/
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #2 Skrevet 9. august 2011 Hjelper det litt hvis jeg forteller deg at et gjennomsnittelig menneske har så mye bakterier under neglene at du like gjerne kan slikke doskåla som å bite negler?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #3 Skrevet 9. august 2011 Uæh... Neglebiting er bare så ufyselig! Du kan jo bare tenke på det, så slutter du automatisk. I mitt hode er neglebiting og spising av buser helt på linje...
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #4 Skrevet 9. august 2011 Bit på huden ved siden av i stedet;) 'Det gjorde jeg da jeg sluttet, på ungdomskolen for hundreogørten år siden
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #5 Skrevet 9. august 2011 Negledesigner. Legg negler. Forsterk dem.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #6 Skrevet 9. august 2011 Jeg hadde gjerne gått til negledesigner.men har ikke penger til det.har biti i alle år.er 32 nå..biter og biter.klarer ikke å spare..
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #7 Skrevet 9. august 2011 Klipp neglene superkorte flere ganger i uka. Neglebiting skjer gjerne etterhvert som neglene blir lengre.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #8 Skrevet 9. august 2011 Har du prøvd den helt firferdelige neglelakklakken som de har på apoteke?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #9 Skrevet 9. august 2011 Dårlig råd, 23.23, da kommer hun til å ende opp som meg! Biter ikke neglene, men biter på all huden rundt. Ser grusomt ut. Da er det bedre å bite negler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå