Gå til innhold

Ditt beste neglespare-tips til en desperat neglebiter???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil slutte, men får det ikke til!! som om jeg har en neglebite-sykdom!! ingenting funker :( Har du noen gode kjerringråd eller tips som kan funke for meg?? jeg vil virkelig ha fine negler... vil gjøre alt for å slutte å bite, for å greie å kontrollere den bitingen... Det er jo ikke akkurat så veldig digg... =/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelper det litt hvis jeg forteller deg at et gjennomsnittelig menneske har så mye bakterier under neglene at du like gjerne kan slikke doskåla som å bite negler?

Skrevet

Uæh... Neglebiting er bare så ufyselig! Du kan jo bare tenke på det, så slutter du automatisk. I mitt hode er neglebiting og spising av buser helt på linje...

Skrevet

Bit på huden ved siden av i stedet;) 'Det gjorde jeg da jeg sluttet, på ungdomskolen for hundreogørten år siden :)

Skrevet

Negledesigner. Legg negler. Forsterk dem.

Skrevet

Jeg hadde gjerne gått til negledesigner.men har ikke penger til det.har biti i alle år.er 32 nå..biter og biter.klarer ikke å spare..

Skrevet

Klipp neglene superkorte flere ganger i uka. Neglebiting skjer gjerne etterhvert som neglene blir lengre.

Skrevet

Har du prøvd den helt firferdelige neglelakklakken som de har på apoteke?

Skrevet

Dårlig råd, 23.23, da kommer hun til å ende opp som meg! Biter ikke neglene, men biter på all huden rundt. Ser grusomt ut. Da er det bedre å bite negler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...