Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #1 Skrevet 9. august 2011 Har man som ufør alenemamma noen krav til avlag på barnehageregningen?? Å til alle dere som skal klage på at jeg snylter på der og staten, ta den debatten et annet sted, plz...
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #2 Skrevet 9. august 2011 Jeg er alenemamma og i jobb og har fått dekt 60 prosent av barnehage og nå SFO fra Nav. Så da er det nok helt sikkert at du har krav på det!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #4 Skrevet 9. august 2011 Kun dersom du er på ett eller annet slags tiltak. Om du "kun" er ufør og hjemme så dekker de ingenting, for da er man i følge nav i stand til å ta seg av ungene sine selv. Er ikke selv i den situasjonen, men har en god venninne, og hun trenger virkelig avlastningen som barnehagen gir. Men hun får ikke støtte til det.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #5 Skrevet 9. august 2011 men får du det da dekt som tilskudd til barnetilsyn? for hu dama på nav mente at jeg tjente så godt ettersom jeg hadde forsørgertillegg, noe jeg absolutt ikke kan forstå... hvist ikke mente hun at jeg bare kunne ha ungen hjemme ettersom jeg uansett ikke var i jobb....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå