FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 9. august 2011 #1 Skrevet 9. august 2011 Det er jo helt galskap.. er så mye å velge mellom.. Sist gang hadde jeg simo duo eller kombi.. husker ikke.. men den er jo tung :/ Tar gjerne imot erfaringer på alle vogner! Er snart 32 uker, så det er vel kanskje på tide å komme igang med slikt... Ha en fin fin kveld alle sammen
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #2 Skrevet 9. august 2011 Jeg har hatt noen vogner, alt fra Teutonia, esprit og nå til slutt Easywalker duo. Easywalker duo er den beste vogna jeg har vært borti, den kan jeg anbefale på det varmeste. Har den i sport, men bag er veldig fin også. Dette er en LETT vogn, den er like hvis ikke lettere en disse trillene, 4ME, Carena etc. Den er med lufthjul og støtdempere, så den er ekstrem behagelig å trille. Den har svingbare fremhjul, som kan låses. Det er en 4 hjuling, med to mindre hjul foran. Men, dette er ikke noe problem i ullent terreng. Har trillet i mark og skog, går som det suser. Prisen er den absolutt verdt for..Jeg har selv en duo i sandbrown, men vet ikke hvor lenge jeg trenger den. bruker den veldig sjeldent. Så om du er interessert så kan jeg sikkert selge. Den er 2010 modell, men den er kjøpt nå i år. Den er kun et mnd gammal Du kan se på denne nettsiden: http://www.easywalker.nl/
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #3 Skrevet 9. august 2011 Jeg skrev litt feil, jeg har en Easywalker qtro ..22:39
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #4 Skrevet 9. august 2011 Jeg har en TFK Joggster og er fornøyd med den. Eneste aberet er at man ikke kan ha sportsdelen mot seg så nå er jeg på jakt etter en billig vogn nr. 2 til barnehagebruk etc. Så Carena Free på Barnas Hus, noen som vet hvordan den er? Var jo helt genialt med det vendbare håntaket, men er skeptisk til hjulene som jeg syntes så litt raklete ut...
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #5 Skrevet 10. august 2011 Du har rett, hele vognen er raklete og knirker både her og der etter en kort stund. For noen hjelper det med smøring, for andre hjelper ingenting.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #6 Skrevet 10. august 2011 Vi har vært veldig fornøyde med brio happy. God å trille for folk i alle høyder og vendbar. Ikke så mye fjæring som i simoen, noe som gjør den enklere å håndtere.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #7 Skrevet 10. august 2011 Jeg har hatt simo kombi, kjedelig og tung vogn. Kjent som kjerringvognen. Brio happy er ok, men en smule uhamselig. Jeg vil anbefale mountain buggy om du liker med svingbare hjul og emmaljunga city cross om du liker mer den stødige storten. Begge er lette å hanskes med, og ser pene ut etter min mening. Har/hatt alle sammen.
sillyfilly og Olivia Skrevet 10. august 2011 #8 Skrevet 10. august 2011 Har Emmaljunga Duo vogn og er kjempe fornøyd. På vintereren er det bare "vanlige" sportsvogner som duger for meg. Den er jo litt tung, men det er en av de lettere sportsvognene jeg har vært borti.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #9 Skrevet 10. august 2011 Teutonia mistral /mistral s! Vi har mistral og anbefaler den på det varmeste! Håndtaket er vendbart så du kan lett endre kjøreretningen! Dessuten kan en egentlig bruke den vogna så lenge man trenger vogn:) Mistral s har svingbare hjul foran
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå