Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #1 Skrevet 9. august 2011 Når bgynte ungene deres å bry seg om det? Tenkte på en sånn pusurskoledagbok til 2.klassingen min. Er det litt tidlig syns dere? Vet jo ikke hva annet enn kalender den inneholder. Han er veldig opptatt av å følge med på kalendere og skrive ned ting som skjer osv.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #2 Skrevet 9. august 2011 Helt unødvendig! Og særlig sånn tøyseting som f.eks. pusurskoledagbok! Skal du kjøpe, så kjøp en vanlig "7. sans", ikke sånn bitteliten, men med litt størrelse. Da unngår du all reklamen og "dritten".
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #3 Skrevet 9. august 2011 Hahahahaha. ser det for meg.. En 7. sans til en 2. klassing.. jeg ler,, det blir nok populært.. er nok "dritten" de er intr i... hihihihi Men kanskje ikke helt enda.. husker vi var intr. i det på slutten av barneskolen, og veldig på ungdomsskolen.....
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #4 Skrevet 9. august 2011 Vel... Det blir litt som man gjør det, da... Gå inn her: http://www.emil-moestue.no/kalendere/ klikk på "produktkatalog Kalendersortiment 2011" og bla litt, så finner du fine skoledagbøker der.
Tante Blås Squaw Skrevet 9. august 2011 #5 Skrevet 9. august 2011 Felizia begynner i åttende nå, og verken hun eller venninnene hennes har noensinne vist interesse for skoledagbøker. Jeg tror skoledagbokgreia døde ut med vår generasjon, selv om de selges ennå ;o)
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #6 Skrevet 10. august 2011 Helt unødvendig om hun ikke ønsker seg det selv. Her i huset har alle det, og det har de hatt i mange år. De minste er nødt til å ha når de store har, kan jo ikke gjøre forskjell. De tegner i de. Men ingen av de har brukt de så mye, selv ikke de største, men det er veldig viktig at de har (husker det var veldig viktig å ha når jeg var liten selv... )
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #7 Skrevet 10. august 2011 Min 2. klassig aner ikke hva det er engang. Leksene står på lekseplanen, og jeg kan ikke tenkte meg en eneste ting de trenger en slik skoledagbok til.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2011 #8 Skrevet 10. august 2011 Min 6-åring fikk en Hello Kitty skoledagbok av bestemora si nå i sommer. Hun kan lese og skrive litt, så jeg syns det har vært ok trening for henne å lage lister over navn på venner, steder vi har besøkt, hester hun kjenner, telle dager til skolestart osv osv. Men den kommer ikke til å brukes til å skrive lekser i og slikt. Men det brukte jeg heller aldri mine til, og likevel var de brukt i filler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå