Gå til innhold

Jeg har blitt gravid med en kriminell..!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke før i ettertid funnet ut av at han er en kriminell. Han har sittet inne utallige ganger, pga ran, kredittkort svindel, narkotika, grove tyverier og sikkert andre ting også. I tilegg til at han har rømt fra fengsel en gang.. Han var nylig med i et ran og skal mest sansynlig inn igjen, ikke vet jeg. Han har vert i politiets søkelys i mange år. Nå sitter jeg her da mildt sagt sjokkert, hadde jeg visst at denne mannen var en slik person hadde jeg i utgangspunktet aldri vert i nærheten av han. Men har som sagt ikke fått vite det før nå nylig at han er kriminell. Han har visst nok 3 barn som han har svært lite kontakt med. Har ikke sagt noe til han, tørr rett og slett ikke. Jeg er veldig usikker på om jeg skal behollde, hva blir framtiden til et lite barn med en kriminell pappa som mest sansynlig ikke vil ha noe med barnet og gjøre? Hva med den dagen barnet lurer på hvem pappaen er? Herregud dette er helt for jævlig! Jeg har et barn fra før. Og er ikke sammen med denne mannen, og har ingen planer om og bli det heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjedelig. Best å holde seg unna han.

Skrevet

Æsj, den var ugrei... Jeg tror valget ville stått mellom to ting for meg - enten ta abort eller få barnet og sette far ukjent. Det vil bli tøft den dagen barnet spør etter pappa, men vil ikke barnet ditt bety mer enn den vanskelige samtalen?

Slik han er kan du jo være ganske trygg på at han ikke vil kreve samvær- jeg hadde ikke levert fra meg ungen min til en sånn mann.

Skrevet

Du bør kanskje vurdere å ikke ha kontakt med barnefar i fremtiden, men orker du å forholde deg til at barnet ditt vil ha 3 søsken der ute som kanskje vil ha kontakt (hvilke mødre har de? samme ulla som far?) ?

Jeg vet hva jeg ville ha gjort i din situasjon: jeg hadde IKKE beholdt barnet, rett og slett fordi omstendighetene rundt ville ha blitt altfor kompliserte. Hva om denne mannen truer deg? Raner deg? Truer barnet du har fra før? Hva er grunnen til at han har lite kontakt med de andre barna hans? Nei, tenk veldig nøye gjennom dette, HI.

Lykke til!

Skrevet

Det er miljøet som barnet vokser opp i som er viktigest. Du kan elske og lære barnet rett og galt. Arv spiller mindre rolle dersom barnet får en god og trygg oppvekst .... Sett far som ukjent !

Skrevet

jeg hadde aldri beholdt....

Skrevet

For det første, ikke ta abort om det er kun fordi det er "feil" far til barnet ditt. Dette sier jeg kun fordi at det å ta abort kan være en stor psykisk påkjenning, og det er viktig at du er sikker på at du ikke ønsker et barn til uansett far akkurat nå.

Om du velger å beholde, så kan du sette far som ukjent. Da slipper du å forholde deg til han i det hele tatt.

Skrevet

Jeg kan bare svare for meg selv- jeg hadde kuttet kontakten med mannen (om nødvendig flyttet), beholdt barnet, og oppgitt far ukjent. Graver Nav, hadde jeg bare sagt at det var en ukjent jeg møtte på byen, og at jeg ikke ante hvem han var.

Så hadde jeg evt fortalt barnet hvem far var når det ble voksent nok til at det ble aktuelt med kontakt med evt halvsøsken.

Men det er meg, hva du vil gjøre, må du selv bestemme.

Skrevet

Jeg hadde tatt abort. Selv om du oppgir far ukjent, tenk om han da finner det ut og lager et hellvete for deg og barna? Er han kriminell så kjenner han sikkert masse andre kriminelle folk som kan finne ut av hvor du bor osv? Tenk litt langsiktig..

Skrevet

Det står at han har tre barn fra før som han har lite kontakt med. Hvorfor skal han da gidde å ha kontakt med nr 4? Litt spesielt å få barnebidrag som indirekte kommer fra bankran, men sånn kan det gå når man har sex med en ukjent, og tror at en kjekk mann med fine klær ikke kan være vanekriminell.

Skrevet

Jeg hadde tatt abort. Ikke bare ville jeg vært redd for hva han kunne finne på, men også hva hans DNA ville gjort med ungen.

Skrevet

Dette burde du har tenkt på før du hoppte til sengs med denne fyren, kriminell eller ei.

Skrevet

Hva har du bestemt deg for, HI?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...