Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #1 Skrevet 9. august 2011 Noen som har peil og kan svare meg. Skal sende meldekort nå til helgen. Forrige uke jobbet jeg ikke noe, mens denne uken er jeg i full jobb igjen. Mister jeg dagpengene for forrige uke da siden jeg har jobbet denne uken?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #2 Skrevet 9. august 2011 Jeg fikk denne beskjeden av NAV, da det var meningen jeg skulle jobbe som ringevikar. Hvis man jobber mer enn 50% på en 14 dagers periode (de 14 dagene man fører på meldekortet) så får man ikke dagpenger for de prosentene man ikke jobber. Jobber man mindre enn 50% så får man utbetalt dagpenger for resterende.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #3 Skrevet 9. august 2011 Hva når en arbeider akkurat 50% da? Uansett, takk for svar:)
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #4 Skrevet 9. august 2011 Det er jeg litt usikker på, men fostod det sånn på han fra NAV at da ville jeg få utbetalt resternde 50 % i dagpenger. Men ring og hør med nav for å få et sikkert svar.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #5 Skrevet 9. august 2011 om du jobber fullt en uke og ikke noe andre uken er det fortsatt 50% eller under og du vil da få dagpenger for den første uken!!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #6 Skrevet 9. august 2011 Skal ringe dem å sjekke. Men har flexitid og noen timer overtid fra før jeg ble permittert så sjekker ut èn time tidligere i morgen så er jeg ihvertfall sikret;) Takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå