Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #1 Skrevet 9. august 2011 Kjenner meg kjempe lei av forholdet jeg er i. Føler at dette så absolutt ikke er mannen jeg vil leve livet ut sammen med. Men samtidlig har jeg en trygghet av å være sammen med han. Både økonomisk og sosialt. Er jo glad i samboeren min. Vi er så totalt ulike på mange områder. Han kan irritere meg grønn til tider! Eks., for han er det helt greit å rape / fise, uansett om det er ved bordet eller ikke. Jeg ser på han som en ufyselig mann! Vi har begge hver vårt barn fra tidligere forhold, kjemien mellom meg og hans barn er ikke så fryktelig god. En forsåvidt snill gutt, men dog veldig bortskjemt, spydig, voldelig, suttrete, adferdsproblemer, problemer på skolen osv. (11 år). Enkelt sakt: han går i sin fars fotspor og kommer garantert til å ende deretter! Samboeren min har et spesielt syn på livet, spesielt da det kommer til penger. Mange ganger jeg har fått "refs" for ikke å ha handlet det billigste toalettpapiret bl.a! Både han og familien er noe gjerriknarker som vet å spare penger, og skape seg verdier så de kan tjene videre på det de har skaffet. Ift. barneoppdragelse er vi helt forskjellig. Jeg er vel mer en "hønemor" mens han alltid skal godgjøre sitt barn på alt han vil ha. Vi har heldigvis ikke noe barn sammen jeg og sambo! Dette er frustrerende. Skal sies jeg bare har ramset opp noe (!) av hans dårlige egenskaper her, men han har jo såklart også noe gode. Føler bare de negative overgår de positive......
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #2 Skrevet 9. august 2011 Hvordan kan du i det hele tatt være sammen med noen du synes er ufyselig?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #3 Skrevet 9. august 2011 Siden dere ikke har barn sammen ser jeg ingen grunn for at du ikke bare kan bryte dette forholdet. Du må da få det veldig mye bedre.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #4 Skrevet 9. august 2011 Hvis denne mannen virkelig er så ufyselig som du sier, og siden dere ikke har fellesbarn: Hva er det du lurer på? Bare å gå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå