Gå til innhold

Magekramper


På Hengende Håret

Anbefalte innlegg

Jeg venter på nummer 3, og det ser ut som om det skal bli en smertefull venting. Har hatt 12 timer med uregelmessige vonde rier, men födselen er ikke på gang :( .Så man har vondt og er immobil til ingen nytte. Blir grinete og sur av sånt. Gleder meg så utrolig til å få ut nurket - termin er på lördag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg venter også min 3. Har fått beskjed av Jordmor at denne gangen kan alt skje. Man kan tro det starter opp til flere ganger, men ende opp med bomturer til sykehuset. Har du rier du må puste deg igjennom? Når fødte du de to første før eller etter termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

Noen rier er skikkelig smertefulle - akkurat som de "virkelige". Fikk de andre to flere uker etter termin, så jeg har ingen forhåpninger om at neste kommer med det förste. Derfor er det kjedelig å ha så vondt og väre så immobil allerede nå. Om jeg kunne velge skulle jeg bare fått ungen her hjemme. Orker nesten ikke tenke på å dra på sykehus og styre. Desverre er det bare der de har de gode smertestillende ;)

 

Hvordan går det for deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skjer det veldig lite.

Jeg gikk også over termin med mine to første.

Håper jeg klarer å føde før september ( barnehageplass 2012 :-)

Har skjønt det slik at alle sykehus må følge de nye reglene om overtidskontroll etter en uke og deretter jevn oppfølging/igangsetting.

Jordmor sa til meg at det er 30% flere igangsettelser nå enn før.

Men jeg har fortsatt tro på at naturens gang er best.

Du får ha lykke til videre, at du nå kommer godt igang og føder eller slipper vondtene før de er effektive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...