Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 9. august 2011 #1 Skrevet 9. august 2011 Jeg er ikke gravid! Det er jeg HELT sikker på, har "eggeløsning" i morgen, går på p-piller. Sliter skikkelig med diverse lukter jeg aldri har brydd meg om før. Er det vanlig å få sånne perioder? Slitsomt er det uansett...
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #2 Skrevet 9. august 2011 Jeg har det tidvis slik du beskriver. Og jeg er heller ikke gravid. Jeg får det slik når jeg har drukket for lite vann. Jeg begynner da å bli litt kvalm og kan brekke meg av div lukter. Se om det hjelper å drikke mer er mitt tips.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #3 Skrevet 9. august 2011 Ve du hva! Det kan jo stemme!! For første gang på lenge har jeg hatt en lat dag. Har bare drukket 2 glass vann i dag, selvfølgelig litt mer væske, men ikke noe sunnere enn brus..hehe! Takk fro tipset, skal prøve det!
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 9. august 2011 #4 Skrevet 9. august 2011 18.54 var selvfølgelig meg..og takk FOR svar..ikke fro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå