Gå til innhold

Odinær ultralyd i uke 21?


jath

Anbefalte innlegg

Jeg har endelig fått innklaling til ordinær ultralyd!

Synes selv jeg har måttet vente usedvanlig lenge. Jeg er nå 17+4, og har fått time om 3 uker¨, det vil si at jeg er over 20 uker på vei når vi endelig skal dit!

I morgen er førsteprioritet å ringe sykehuset, og prøve å få fremskyndet den timen...

 

Er det noen andre her som har fått så sen ul?

 

Noen som har erfaring med terminberegning når man tar så sen ul?

 

Jeg skulle liksom så gjerne snart få se den lille, se at den har det bra. Med førstemann var jeg på ul litt uti uke 18.

 

Jeg har fremdeles ikke kjent noe beveelse i magen, det er også en grunn til at jeg så gjerne vil se mirakelet snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hei! Det er vanlig å bli innkalt i løpet av 17-22 uker. Selv var jeg på UL da jeg var 19 uker på vei iflg min beregning, og jeg synes det var lenge å vente :) Da jeg var der så fikk jeg ny time etter 3 uker, da jordmor syntes fosteret var så lite og beregnet min termin til å være feil. Hun mente jeg var ca 17 +/- på vei og hun ønsket vente med å gå igjennom alle organene til fosteret var blitt litt større. Så IDAG skal jeg dit igjen, 22 uker ift min beregning. Da vil jeg få fastsatt termin dato og forhåpentlig få vite hva som skjuler seg der inne! Gjett om jeg har ventet på det!! Først ventet til 19 uker.. og så skulle jeg igjen vente enda 3 uker! Det er "tortur" ;) Lykke til i ventetida! Og med Ultralyd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg endelig var på ultralyd på tirsdag forrige uke, ble vi overrasket og sjokkert... inne i min mage er det nemlig tvillinger. Dermed ble det ny time til ul allerede på torsdag.

 

Her inne er det to små sunne jenter som boltrer seg! Alt ser bra ut og termin er satt til 19. januar!

 

Du får ha lykke til med din neste ultralyd også!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...