Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #3 Skrevet 9. august 2011 Nei, egentlig ikke. Nikoline er en jentevri på et guttenavn og Iva høres ut som 'Ivar' med talefeil
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #4 Skrevet 9. august 2011 nei. rart. liker spesielt ikke "iva" Det assosierer jeg med en amerikaner som heter Eva....
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #5 Skrevet 9. august 2011 Syns det var fint jeg Men hvordan uttaler du Iva? Rett frem, eller drar du litt på i'en på måte? Iva rett frem syns jeg kansje ikke var så fint, for det minte meg for mye om Ivar, men om du legger trykk på i'en, eller hvordan jeg skala si det, så syns jeg det var stilig Og Nikoline syns jeg er fint
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #7 Skrevet 9. august 2011 Ja, vi legger trykk på og drar litt på I`en:) "Iiiiva" Jeg elsker det navnet..
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #8 Skrevet 9. august 2011 Da er ihvertfall jeg HELT for det navnet !! Syns det var nydelig jeg altså. Nesten litt synd vi ikke kan kalle gutten våres det :-p hihi.. Aldri hørt Iva før. Hadde jeg hørt det før, hadde jeg muligens kalt en av jentene det Go for it
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå