Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #1 Skrevet 9. august 2011 Var på sjekk på føden i dag fordi jeg trodde jeg hadde vannavgang, noe jeg altså ikke hadde, er jo bare 32 uker på vei... På vei innover begynte jeg å få skikkelige kynnere, (har hatt mye kynnere i hele svangerskapet, men ikke i nærheten av sånne som i dag), de gjorde vondt, og noen av de måtte jeg faktisk konsentrere meg om å puste litt i gjennom.. Murrer i ryggen også! Er det normalt? Føler meg jo litt dum siden jeg trodde vannet hadde gått i dag og det viste seg at det ikke hadde det likevel :-/ Føler ikke at jeg ble tatt på alvor med de kynnerene.. Det sies jo at kynnere ikke skal gjøre vondt eller? Hadde det iallefall ikke sånn med nr 1. Nå har det vært sånn i hele dag, kommet med kanskje 5-7 min mellomrom og varer i alt fra 30- 45 sek.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #3 Skrevet 9. august 2011 Ring føden igjen og be om en kontroll.Si du er usikker og har vondt.Godt mulig det er kynnerer du har,Men bedre med en kontroll for mye da så kan du sove godt i natt!!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #4 Skrevet 9. august 2011 Har begynt å dabbe mer av igjen nå, men hvis det tar seg opp sånn som i stad tror jeg jeg ringer igjen. Blir litt redd for at man ikke får stoppa det hvis det viser seg å være noe på gang og at snuppa kommer før.. Siden jeg bare er 32 uker har hun det jo bedre i magen noen uker til Er det fler som får vondt i korsryggen når man har kynnere eller betegnes det som svake rier / tullerier da? :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå