Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #1 Skrevet 9. august 2011 I sangen synger de "Mor er stolt og far er borte" ,,,, Men det er flere av tilfellene hvor faren er der sammen med dem?? Har lurt på dette noen ganger så måtte bare lufte det for noen... Hadde kanskje ikke noe poeng med tråden, bortsett fra at dethadde jo vært greit om noen her hadde en ide om hvorfor det er sånn? he he ..
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #2 Skrevet 9. august 2011 Kan kanskje ha noe med fordommene å gjøre. De fleste sier jo "Bare vent, han kommer til å stikke" til unge mødre som enda er sammen med barnefar.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #3 Skrevet 9. august 2011 Jeg har også lurt på det samme HI. hvorfor sier de at far er borte? er jo ikke slik i alle tilfellene..
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #4 Skrevet 9. august 2011 Jeg har tolket den teksten helt annerledes enn dere. Mor er stolt og far er borte, som i "helt borte vekk i barnet". Nesten som en liten forelskelse, hehe. Jeg tolker det slik fordi det blir sunget i samme setning. Meeen, det er mulig at det er jeg som er helt borte (som i koko).
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #5 Skrevet 9. august 2011 Hm kanskje det... Men det blir allikevel feil synes jeg (til første anonym) Nei absolutt ikke, jeg er ung mor og jeg og min kjære, som også er far til barnet mitt, har det veldig bra og kunne ikke tenke oss noe annet enn det vi har nå!! Kjenner også mange andre unge mødre, som har det kjempefint sammen med barnets far Huff synes litt synd på de som deltar på unge mødre, de blir jo fremstilt i så dårlig lys!! De viser jo kun det verste og dummeste de sier.... Som antakeligvis er ment helt annerledes enn det kommer ut! Vi har det jo sånn alle sammen, bare heldigvis i mindre offentlighet... Og introduksjonssangen gir jo ikke akkurat et bra førsteinntrykk heller
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #6 Skrevet 9. august 2011 ååååh hehe det var jo en søt tolkning av den da! Kanskje jeg burde bli litt mer naiv, og se på teksten som en liten forelskelse jeg og :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå